[if IE 7][endif]

Onze ambitie            
…samen met mensen werken naar het doel      naar contact   

Uw succes…onze ambitie

Wanneer organisaties hebben besloten meer aandacht te geven aan de verbetering van klantvriendelijkheid is het zaak om zowel oog te hebben voor de ontwikkeling van relevante vaardigheden als de bereidheid van de medewerkers om eigen gedrag te veranderen. Te vaak stranden trajecten onnodig als gevolg van onvoldoende betrokkenheid en een magere veranderbereidheid.

  • "Het draait om DE KLANT" is een training- en adviesbureau dat organisaties in alle branches begeleid bij het verbeteren van klantgerichtheid en het verbeteren van klantvriendelijkheid in het bijzonder.

  • "Het draait om DE KLANT"leert medewerkers de kneepjes van het vak en maakt hen vaardig in het maken van écht, door de klant gewaardeerd contact, het realiseren van een"klik " en leert hen de "kunst van het gunnen en gegund krijgen".

  • "Het draait om DE KLANT" leert leidinggevenden naast het bovenstaande de essentie van de veranderkunde. Want, zo is gebleken, succesvol veranderen is toch een vak…

  • "Het draait om DE KLANT" reikt u graag de kennis aan die nodig is om de klantvriendelijkheid van uw organisatie te verbeteren. Deze overdracht van kennis kan in individuele adviesgesprekken, maar ook tijdens "in company" hoorcolleges of workshops. Maar wij laten het niet graag bij theorie. Wij zijn van mening dat de beste resultaten worden behaald door te leren in de praktijk. Door te doen dus. Graag begeleiden wij medewerkers om samen met hen toe te werken naar het vooraf geformuleerde doel.

  • "Het draait om DE KLANT" levert bij voorkeur maatwerk dat past bij de wensen en doelen van uw organisatie. Ieder vraagstuk is immers weer anders. Graag komen wij met u in contact om uw vraagstuk tegen het licht te houden en samen te "sparren" over de beste aanpak.

Bent u ook geïnteresseerd neem dan gerust contact met ons op voor een vrijblijvende afspraak…

naar contact